Czas i koszty dostawy

CZAS I KOSZTY DOSTAWY Darmowa dostawa Kurier GLS, Poczta,
już od 100 zł wartości zamówienia


do 100 zł
- Poczta Priorytet 9.99 zł
- Kurier GLS 9.99 zł
Przy przesyłce za pobraniem - dopłata 1.99 zł

Darmowa dostawa już od 100 zł wartości zamówienia!
Darmowa dostawa realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.

 

  PRZEDPŁATA POBRANIE
POCZTA 9,99 zł 11,98 zł
KURIER 9,99 zł 11,98 zł


Teraz na zrot produktów masz aż 90 dni.

Opcja 90 dni na zwrot produktów nie dotyczy produków z kategorii: Krótszy termin - niższa cena, produktów o fabrycznie krótkim terminie ważności (kosmetyki organiczne), produktów zakupionych w ramach wyprzedaży. W tych przypadkach stosuje się ustawowy czas na dokonanie zwrotu produktów. Zwracany produkt nie może mieć usuniętych fabrycznych zabezpieczeń ani opakowania. W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia niezgodności produktu prowadzi się postępowanie reklamacyjne.
 


Sklep otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00
Na wiadomości e-mail odpisujemy w ciągu 24 h z wyłączeniem weekendów i dni wolnych od pracy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INFORMACJE O SPOSOBIE I TERMINIE REALIZACJI

W sklepEstetyka.pl realizowane są zamówienia złożone za pośrednictwem strony www.sklepEstetyka.pl oraz zamówienia złożone telefonicznie podczas rozmowy z Biurem Obsługi Klienta lub naszym Doradcą.
Zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji w momencie otrzymania przez klienta na adres mailowy potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Firma kurierska
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską GLS.


Czas dostarczenia przesyłki
Od momentu zaksięgowania pieniędzy, przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują łącznie od 3 do 7 dni roboczych. Gdy przesyłka będzie gotowa do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 7 dni roboczych, w zależności od wybranej metody wysyłki.
Przy wyborze opcji dostarczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej – przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują łącznie od 3 do 7 dni roboczych.
Przy wyborze opcji dostarczenia za pośrednictwem kuriera – przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują łącznie od 1 do 5 dni roboczych.

W przypadku gdyby czas dostawy miał się wydłużyć ze względu na dostępność towarów, klient zostanie o tym powiadomiony najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po dniu złożenia zamówienia, jednakże maksymalny czas realizacji świadczenia, tj. dostarczenia zamówienia nie przekroczy ustawowych 30 dni.

Co zrobić gdy przesyłka nie dotarła?
Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia 7 dni roboczych? W tym wypadku prosimy Cię o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. Powiadomimy Cię również, co robić dalej. W tym celu wyślij e-mail na adres bok@sklepestetyka.pl bądź skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 785 560 999.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Koszty wysyłki do krajów Unii Europejskiej: od 23 zł
Zamówienia za granicę realizowane są jedynie po przedpłacie.
Nie ma ograniczeń związanych z krajem do którego realizowana jest wysyłka. Przy zamówieniu do kraju nie będącego członkiem Unii Europejskiej, koszty dostawy są wyliczane indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Właścicielem sklepEstetyka.pl jest Tendo 2 Zuzanna Wnuk z siedzibą w Częstochowie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 3K o numerze NIP: 5732806900 wpisana do CEIDG.

 

tel. + 48 34 343 56 62
tel. + 48 785 560 999
e-mail: bok@sklepestetyka.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NUMERY KONT I INFORMACJE DO REALIZACJI PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

Nr konta bankowego (wpłaty krajowe):
Nr rach: 73 1140 2004 0000 3102 7400 4600

Dane do wpłat z zagranicy:

Nazwa banku:
BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź

Kod BIC/SWIFT BRE Banku: BREXPLPWMBK

(PLN) Nr rach IBAN: PL73 1140 2004 0000 3102 7400 4600
(EUR) Nr rach IBAN: PL63 1140 2004 0000 3612 0167 6063
(USD) Nr rach IBAN: PL74 1140 2004 0000 3212 0222 7700

Tytuł wpłaty: Zam nr: (tu wpisujemy nr zamówienia)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JAK PŁACIĆ?

Umożliwiamy następujące sposoby płatności

Pobranie - Pieniądze za produkty zapłacą Państwo dopiero przy odbiorze zamówionych produktów kurierowi lub listonoszowi doręczającemu przesyłkę.

Przelew bankowy 

Karta

Gotówka (przy odbiorze osobistym) - ta forma płatności możliwa jest w biurze w przypadku odbioru osobistego zamówionych wcześniej produktów.

 

 

 
 

PUBLIKACJE PRASOWE Zobacz wszystkie

Akceptujemy płatności
Partnerzy
Google+